5. dan: Skozi vinograde do Villafrance del Bierzo

Soboto popoldne sva zaključila v simpatičnem mestu Villafranca del Bierzo.

Središče Ponferrade sva si na vztrajanje Marjance ogledala že včeraj pozno popoldne in zvečer. Bolj kot templjarski grad sta naju pritegnila dva lepo urejena mestna trga. Čeprav sva prenočila bolj vstran in sva se zato morala posebej odpravit v središče, je imela prav – ko sva se zjutraj ob svitu odpravljala, je bilo vse zaprto, še niti fotografirati se ne bi dalo…

Od Ponferrade dalje je pot razmeroma ravna. Pokrajina pa je tu drugačna od ravnine za Leonom: bolj drobno razčlenjena z  njivami, opuščenimi zemljišči, hišami, vrtovi, spet opuščenimi zemljišči… Območje okoli Villafrance del Bierzo je poznano po vinih, tako da se nekje od prve vasice dalje začnejo vinogradi. Najprej sem in tja, ne preveč urejeni, tako da sem si mislil kakšna neki je to vinorodna pokrajina v primerjavi z našimi Brdi ali Vipavsko dolino, potem pa so se vendarle pričeli zgoščati in postali tudi bolj skrbno negovani.

Vmes sva si ogledovala vasice in cerkvice v njih, v Cacabelosu sva si vzela odmor za malico. Španci imajo v trgovinah super kruh, hrustljav, podoben francoskim bagetkam. Štručka kruha, pršut, pločevinka piva in tričetrt ure počitka na klopci v senci poleg vaške kapele lahko delajo čudeže…

Marsikje ob poti opazujeva bogato obložene rdeče češnje, ki so sicer pri nas že zdavnaj mimo. Pri nekem drevesu v bližini ceste jih je nekaj peregrinov začelo nabirat, in ko sva šla mimo so nama zaklicali naj jih prideva tudi midva poskusit. Bile so sladke.

Prej sva se sprehodila po Villafranca del Bierzi, posedela na trgu, si ogledala cerkve. Vmes je za kratek čas porosil dež. Temperature so nekoliko padle in trenutno ni nobene posebne vročine – medtem ko berem da naj bi bila pri nas doma okrog 37°…

Buen Camino!

1 thoughts on “5. dan: Skozi vinograde do Villafrance del Bierzo

1. Spremljam vajino pot in berem “CAMINO – Moja samotna pot” Staše Lepej Bašelj. In primerjam vajino in njeno pot in vtise… In uživam! Skoraj kot bi bila tudi sama na poti…No, skoraj – temperature so trenutno tu najbrž res višje kot pri vaju, saj se tudi preko noči le bolj malo ohladi in vsaj do torka naj bi še naraščale, o ostalih pogojih pa ne bi…:).
    Vaju močno, močno občudavam in želim, da ne bi pridelala nobenega žulja več! Naj vama bo lepo še naprej!