5. dan: Estella

Peti dan popoldne počivava v Estelli, lepem in nekoliko večjem mestu s 14000 prebivalci, po 25 prehojenih km. Sama pot je sicer malo krajša, ampak midva sva nenadejano “pridelala” še nekaj km zraven…

Zjutraj sva krenila že kmalu po šesti uri. Precej peregrinov se prične odpravljati že okrog pete ure in zaradi vrveža, ki nastane, se hočeš-nočeš začnemo zbujat vsi. Pot je vodila po poljski stezi v bližini avtoceste in glavnih cest, najprej skozi uro oddaljeno lepo vasico Maneru, nato pa skozi dodatno uro oddaljeno srednjeveško mestece Chiraqui, ki je postavljeno na vrhu hriba in prav tako lepo in zanimivo. Ampak v teh jutranjih urah sta bili obe še tihi in mirni, tako da sva danes ostala brez jutranjega cafe con leche

Potem pot začne vijugati sem in tja in gor in dol, tudi pod in nad avtocesto, in med drugim čez srednjeveški most preko reke Rio Salado, vse do vasice Lorca. V vodniku je omenjen lep vaški trg, ampak nama se v primerjavi z mnogimi drugimi niti ni zdel tako poseben.

V nadaljevanju sva se prvič izgubila… Hodila sva za dvema fantoma, ki sta bila kakih 30 m pred nama, in razmišljala, ali naj dan kasneje zaključiva v Estelli, kot sva najprej mislila, ali pa naj raje podaljšava še dve uri naprej, ker bo še zgodaj in je nebo pretežno oblačno in dan primeren za hojo. Ko sta se nenadoma fanta pred nama na razcepu poljskih poti ustavila in pričela pogledovati okrog… Šele takrat sva se zavedela, da že nekaj časa nisva pogledala za rumenimi puščicami in da res ni nikjer videti nobene. Kaj hitro smo ugotovili, da smo torej zašli s poti. Na srečo je v kratkem pripeljal mimo domačin in fanta, ki sta bila Španca, sta se z njim sporazumela, da se moramo pač vrniti. Ni bilo druge, kot spet zagristi v mali klanec, po katerem smo se prej spuščali, vse do prve puščice, ki nam je pokazala pravo pot. Ocenila sva, da sva skupaj naredila nekaj več kot 2km oziroma dobre pol ure poti vstran.

To mora biti neko znamenje, sva rekla, in kasneje v Esteli brez odlašanja končala dan v alberghu Anfas, ki ga upravlja društvo za pomoč osebam s posebnimi potrebami in v katerem ti tudi delajo kot pomočniki hospitalierov, tako kot sva načrtovala že prej.

Pot pripelje v Estello skozi odsek ne ravno urejenega predmestja, zato sem prvi hip pomislil ali sem si mesto morda narobe predstavljal… Pa se je kasneje, ko sva se sprehodila po središču, izkazalo da je v resnici pestro in lepo mesto, polno zgodovine.

Buen Camino!

3 thoughts on “5. dan: Estella

  1. Hola!
    Sem z zamikom prebirala včerajšnje in predvčerajšnje zapise, na včerajšnje pa tudi dodala nekaj misli. Bi kar pisala in pisala, saj se ob vajini poti dvigujejo spomini, čeprav je minilo že nekaj let.
    Tudi danes sem prepoznala nekatere poglede, a ne vseh: tisto “jutranjo” vasico, tako čudovito, posebno od daleč. Mislim, da smo pred njo ali pa pred naslednjo, čakali in čakali, da se odpre kakšen barček, a zaman. Eden za drugim smo zavzdihnili in vzeli pot pod noge brez “cafe con leche”.
    Moja izkušnja “izgubljanja” se je dogajala na prostranih poljih, kjer se mi je na odcepu zdelo, da moram po širši poljski poti. In ko sem nekaj časa hodila, razmišljala in “meditirala”, se mi je le zazdelo, da ni nikjer nobene puščice, pa tudi nobenega človeka, čeprav se ljudje tako hitro porazgubijo vsak v svojem tempu hoje.
    Ozrla sem se naokoli in v daljavi, nižje, zagledala majhne pikice, ki so se premikale…in treba se je bilo obrniti…
    Draga Marjanca in Božo; želim vama poln in čudovit vsak dan posebej, bogat z vtisi in izkušnjami.
    Buen Camino,
    Vesna

    Všeč mi je

    1. Živijo, Vesna,

      z veseljem spremljam tudi tvoje komentarje in podoživljanje tvojega Camina. Se mi zdi, da obstaja velika verjetnost, da se boš še podala na to pot…

      Lep pozdrav,
      Lidija

      Všeč mi je

    2. Lepo je prebrati, Vesna, da najino pisanje budi lepe spomine! Hvala še enkrat za lepe želje, upava tudi midva da bodo tudi vsi nadaljnji dnevi prijazni, lepi in zanimivi! Lp in Buen Camino!

      Všeč mi je

Oddajte komentar

